Menu

Zápis do ZŠ 16. 4. 2024 - více ZDE

Zápis do MŠ 14. 5. 2024 - více ZDE

Škola v přírodě červen 2022

Škola v přírodě s plaveckým výcvikem Pec pod Sněžkou.pdf (72.41 kB)

1. den

Konečně je tu den D! V půl deváté jsme vyrazili autobusem od mlečické školy směr Pec pod Sněžkou. Cesta proběhla bez problémů s dvěma zastávkami. Po prudkém finálním stoupání jsme se po půl jedné odpoledne vylodili před hotelem Energetik. Všichni se po dlouhé cestě naobědvali a poté ubytovali. Prohlédli jsme si po svačině okolí hotelu a ve čtyři hodiny byly děti nastoupené u bazénu. Zde předvedly své plavecké výkony a instruktoři je rozdělily do dvou skupin. Po večeři a večerním programu plného her proběhla hygiena a ve 21 hodin všichni zalezli do svých pelíšků.

2. den

Dnešní den si děti užily. Po dopoledním programu s venkovními hrami a pitím z místního pramene je čekala další lekce plavání. Protože celé odpoledne pršelo, tak jsme nemohli jít ven. I vnitřní hry děti velice bavily. Zahráli jsme si třeba tichou poštu, elektriku, pantomimu... Před večeří proběhl plavecký trénink a po ní si děti vyrobily něco na památku. Po večerní deváté hodině už zase všichni spinkají.

3. den

Dnes děti vstávaly s úsměvem. Po včerejším propršeném odpoledni jsme se totiž probudili do slunného dne. Po snídani vyrazily děti na delší procházku, která vedla přes les a naučnou stezku o tetřívkovi až na Hnědý vrch do výšky 1 207 m n.m., kde se nachází rozhledna. Poté následoval plavecký trénink a po obědě důležitý odpolední klid. Když si všichni odpočinuli, tak jsme se šli osvěžit k horskému prameni. Po cestě jsme si všichni pro zpestření zahráli nějaké hry. Při odpoledním plavání si děti vyzkoušely skákání šipky a po buchtičkách se šodó se už nemohly dočkat diskotéky. V devět hodin jsme jim daly dobrou noc.

4. den

I přes nepříznivou předpověď počasí dnes nakonec nepršelo. V půl osmé jsme děti vzbudily, pak se nasnídaly a venku absolvovaly cvičení a hrály hry. Po svačině proběhl plavecký trénink a v podvečer druhý, při kterém si děti užily spoustu zábavy. Dělaly salta do vody, skákaly šipky nebo je také plavčíci do vody házeli. Při večerním zábavním programu se bavily při hádání názvů pohádek nebo filmů podle písniček. A v devět hodin šly na kutě.

5. den

Poslední den si děti přivstaly. Budily jsme je už v sedm hodin ráno, protože o hodinu později jim začínala předposlední plavecká lekce. Následoval úklid pokojů a velké balení - kufry a cestovní tašky se za těch 5 dnů opravdu hooodně zmenšily 😉 Po obědu si děti užily poslední hodinu v bazénu. Proplavaly opičí dráhou a potom řádily ve vodě co jim síly stačily. Na závěr všichni převzaly pamětní listy a dostaly od instruktorů malou svačinu na cestu domů. Do Mlečic jsme dorazili po půl osmé večer a děti plné zážitků odjely ke svým domovům...

Doufáme, že všichni budou na školu v přírodě ještě dlouho vzpomínat a děkujeme všem dětem za příjemně strávený týden 👍 a rodičům za podporu a milá slova 😊

Základní škola

18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

Rozvrh školního zvonění

1. hodina: 8:00–8:45 hod.
2. hodina: 8:55–9:40 hod.
3. hodina: 9:55–10:40 hod.
4. hodina: 10:50–11:35 hod.
Oběd
5. hodina: 11:55–12:40 hod.
6. hodina: 12:50–13:35 hod.

Pranostiky

Pranostika na akt. měsíc

Sníh v březnu škodí osení i vinné révě.

Pranostika na akt. den

Svatý Josef naštípe dříví a Panna Maria zatopí.